Followers

Dienstag, 29. März 2011

Lenny von StampFairy World!

Könnt ihr euch noch an Lenny von meiner Osterkarte erinnern, dort hatte er Osterglocken in der Hand! Hier ist er nun mit einer Glockenblume! *zwinker* Mal wieder eine Karte für meine Vorratskiste, da nun während ich ja eigentlich Osterkarten werkeln sollte, auch so einige Geburtstage bei uns anfangen! Und da muß dann ab und an eine Geb-Karte produziert werden! *lach* Gewerkelt habe ich sie nach dem Aktuellen Sketch von Wild Orchid Challenge # 20! Lenny ist wieder ein Digi von StampFairy World! Mit dieser Karte nehme ich gleichzeitig auch an der Aktuellen Challenge von Cupcake Craft Challenge # 135 - Flowers for Mum teil! *zwinker*
Bei der Aktuellen Challenge von StampFairy World heißt es diese Woche Join Us for a Photo Inspired Challenge und da dort Blumen drauf sind, dachte ich mir paßt meine Karte ja auch vielleicht! *zwinker*

Kommentare:

The Crafty Den hat gesagt…

Hi Nicky, what a gorgeous card. I love the image and papers you've used. Definitely a card any mum would be delighted to receive. Thanks for joining in with my challenge over at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

Netty hat gesagt…

Love your Lenny card. He's so adorable and you've made a beautiful card using him. Fantastic card. Annette xx (StampFairy GDT)

Gerda hat gesagt…

Hi Nicky

I love it!! This card is supercute and your coloring is fab.

Thanks for playing with us at Stampfairy Challenge this week.

Hugs, Gerda

Tracey hat gesagt…

Aw this is so cute & gorgeous Nicky, I love those flowers :)
Thanks for joining us for the StampFairy challenge.
Hugs
Tracey
x

Lelia Pierce hat gesagt…

Hi, Nicky! I saw your entry over at Stamp Fairy and had to come and visit...beautiful card! :O)

XXX

ThePurplePlace hat gesagt…

Nicky - You card is fanastic and a perfect take on the Sketch! I also love how you color the images and think you did a wonderful job!!!

Hugs,
Lis

Samantha hat gesagt…

Hi Nicky

Really love your card the colours are beautiful! and I love lenny you made him super cute, Thanks for playing along with us at Stampfairy Challenge this week.

Hugs Samantha :0)

Sharon Basel hat gesagt…

Nicky your card is so gorgeous! Incredible coloring of the image, beautiful papers and love embellishments. So glad you shared this with us at StampFairy this week.
Sharon :)

Dena hat gesagt…

That bear is precious! Love your card!
Thanks for joining the Wild Orchid Crafts Challenge this week!
Hugs, Dena

Background